
„Złap promocję na gwarancję skanerów PFU serii ScanSnap” – wszystkie modele z darmowym wsparciem na 3 lata!
Zastanawiasz się, jak zapewnić najlepszą ochronę swojego skanera serii ScanSnap? Mamy dla Ciebie świetną wiadomość! Od dziś możesz uzyskać 3 – letnią ochronę na swój skaner.
Gwarancja to nie tylko większa pewność i bezpieczeństwo dla Twojego urządzenia, ale także spokój dla Ciebie i Twojej pracy. Skaner PFU serii ScanSnap to niezbędne narzędzie dla osób, które potrzebują szybkiego i łatwego skanowania dokumentów, faktur, umów czy zdjęć. Dlatego też zadbaj o jego długotrwałą ochronę. Wystarczy, że skontaktujesz się z PFU a RICOH Company. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że przez trzy lata Twój skaner będzie działał bez zarzutu, a w razie jakichkolwiek problemów, specjaliści szybko i sprawnie pomogą Ci je rozwiązać.
Nie czekaj! Skorzystaj z promocji i wydłuż gwarancję na swój skaner serii ScanSnap już dziś. Bądź spokojny, że Twój skaner jest chroniony i gotowy do pracy przez długie lata.
Produkty objęte promocją
Wiemy, że skanery PFU są zaprojektowane i wykonane z najwyższą precyzją, przy wykorzystaniu najlepszych materiałów i służą klientom długie lata. Jednakże czasami zdarzają się nieoczekiwane sytuacje, w których fachowa pomoc, czy zwykła porada może zaoszczędzić sporo czasu oraz zapewnić spokój w najbardziej nerwowych momentach.
Kup jeden z wybranych modeli skanerów PFU serii ScanSnap (S1100i, iX100, iX1300, iX1400, iX1600 lub SV600), zarejestruj go i zyskaj dodatkowe korzyści – darmową gwarancję obejmującą aż 3 lata.
S1100i

iX100

iX1300

iX1400

iX1600

SV600

Najczęściej zadawane pytania
W jaki sposób zostanę poinformowany o pozytywnym/negatywnym rozpatrzeniu mojego zgłoszenia?
W normalnym trybie Wnioski będą rozpatrywane w ciągu 21 dni od złożenia. Po rozpatrzeniu Wniosku zostanie wysłana do wnioskodawcy wiadomość e-mail z informacją, czy Wniosek został przyjęty, czy odrzucony, na podstawie kryteriów określonych w regulaminie, a jeśli został zatwierdzony, potwierdzenie, że ich gwarancja została przedłużona.
W jakim formacie i o jakiej maksymalnej wielkości powinny być zapisane dokumenty, których przesłanie jest wymagane podczas rejestracji?
Zapisz pliki, które chcesz przesłać w formacie JPEG, PNG lub PDF. Załączane dokumenty nie powinny przekraczać rozmiaru 4 MB.
Jakie transakcje lub produkty nie mogą brać udziału w tej przedłużonej gwarancji?
Promocją objęte są wyłącznie modele skanerów PFU z serii ScanSanp, są nimi: S1100i, iX100, iX1300, iX1400 iX1600, oraz SV600. Ta oferta nie jest dostępna lub nie ma zastosowania w przypadku:
- Pracowników PFU, Ricoh oraz ich najbliższych krewnych.
- Partnerów PFU, ich przedstawicieli, jakichkolwiek dystrybutorów, odsprzedawców, sprzedawców detalicznych, sklepów firmowych uczestniczących w sprzedaży lub wypożyczaniu skanerów, usług lub rozwiązań oraz osób zawodowo związanych z Ofertą (bądź członków ich rodzin lub gospodarstw domowych).
- Sytuacji, gdy Produkt objęty promocją, którego dotyczy Wniosek, został zakupiony w celu odsprzedaży, wypożyczenia, leasingu lub został odsprzedany przez Wnioskodawcę.
- Produktów używanych lub odnowionych (np. zakupionych w serwisie eBay), które nie są nowymi produktami.
Gdzie znaleźć numer seryjny skanera?
Numer seryjny skanera ScanSnap można sprawdzić w jeden z następujących sposobów:
- Sprawdź numer na etykiecie umieszczonej na spodzie skanera ScanSnap
UWAGA:
W przypadku numerów seryjnych zamiast O (litera alfabetu) używana jest 0 (cyfra zero).
- Sprawdź numer na panelu dotykowym skanera ScanSnap (dot. iX1600)
- Naciśnij (Ustawienia) na ekranie głównym na panelu dotykowym ScanSnap, aby wyświetlić menu [Ustawienia].
- Naciśnij (Ustawienia skanera), aby wyświetlić submenu [Ustawienia skanera].
- Naciśnij [Informacje ScanSnap], aby wyświetlić ekran [Informacje ScanSnap].
- Sprawdź [Numer seryjny] na karcie [Skaner].
Co zrobić, gdy nie mogę zarejestrować zgłoszenia przez Internet?
Stovaris jako autoryzowany dystrybutor rozwiązań marki PFU dokłada wszelkich starań, by przekazywać i udostępniać aktualne informacje dotyczące skanerów dokumentowych PFU. Jednakże zdajemy sobie sprawę z tego, że mogą wystąpić nieoczekiwane problemy z funkcjonowaniem strony internetowej lub formularza zgłoszeniowego, dlatego jeśli napotkasz na jakikolwiek problem z rejestracją Twojego produktu skontaktuj się z działem handlowym Stovaris pod numerem telefonu: +48 222 484 000 lub poprzez e-mail: handlowy@stovaris.pl.
Jaki jest poziom usług w trakcie przedłużonej gwarancji?
Jakość świadczonych usług gwarancyjnych niczym nie odbiega od usług świadczonych w trakcie standardowego 3-letniego okresu wsparcia.
Inne dostępne w Stovaris usługi serwisowe odnoszące się do skanerów przejdź TUTAJ.
Jak skorzystać z promocyjnych usług gwarancyjnych?
Jeśli Twoje zgłoszenie udziału w promocji zostało pozytywnie zweryfikowane i chcesz korzystać z wydłużonego okresu lub rozszerzonego zakresu usług w ramach tej promocji, skontaktuj się z lokalnym autoryzowanym dystrybutorem rozwiązań PFU – firmą Stovaris.
Przygotuj poniższe informacje i dokumenty:
- Pełną nazwę urządzenia, model i numer seryjny;
- Informacje o wersji zainstalowanego na komputerze systemu operacyjnego;
- Swoje dane kontaktowe, adres, pod którym znajduje się urządzenie PFU (skaner serii ScanSnap), oraz swój adres poczty elektronicznej (e-mail);
- Dowód zakupu produktu i maila potwierdzającego pozytywne rozpatrzenie Twojego zgłoszenia do promocji przedłużonej gwarancji ScanSnap, który otrzymasz od firmy PFU a RICOH Company po wypełnieniu formularza online;
- Opis usterki – upewnij się również, że masz możliwość wykonania wszelkich czynności diagnostycznych zgodnie z zaleceniami inżynierów Stovaris;
- Poza powyższymi zaleceniami należy przestrzegać wszelkich uzasadnionych instrukcji działu pomocy technicznej Stovaris, co pozwoli na przyznanie uprawnienia do usług gwarancyjnych.
Zgłoszenie usterki w ramach przedłużonej gwarancji możesz zgłosić mailowo: serwis@stovaris.pl, telefonicznie: +48 222 484 001 lub wypełniając formularz zgłoszenia RMA Stovaris, który dostępny jest TUTAJ.

Zapytaj eksperta o rozwiązania PFU:
Daniel Murawski
Product Manager
tel. +48 691 701 175
d.murawski@stovaris.pl
