Zaznacz stronę
Formularz kontaktowy
Jeśli interesuje Cię nasza oferta, skorzystaj z formularza i zadaj pytanie naszemu specjaliście.

Inteligentna sprzedaż detaliczna z InHand

Inteligentne systemy i platformy Advantech

Wraz z rozwojem działalności opierającej się na handlu detalicznym, rosną wyzwania związane z zarządzaniem placówkami. To od sprawności administracji i płynności transakcji zależą doświadczenia klienta – warto więc zadbać o stabilne połączenie sieciowe oraz, w razie awarii, szybką reakcję pomocy technicznej.

Wraz z dynamicznym rozwojem biznesu, liczba sieci handlowych będzie rosła w szybkim tempie. Pracownicy IT muszą szybko wdrożyć sieć wielu sklepów, co niesie ze sobą duże wyzwania, ponieważ filie są rozlokowane różnorako, z wysokimi dziennymi kosztami eksploatacji i utrzymania.

Inteligentny system dla sieci sklepów musi:

  • Umożliwiać monitorowanie sieci w czasie rzeczywistym, szybko informując wsparcie techniczne w razie awarii;
  • Oferować szeroki zakres narzędzi do diagnostyki sieci i rozwiązywania problemów;
  • Usprawniać zarządzanie infrastrukturą;
  • Tworzyć zunifikowane środowisko zarządzania chmurą.

Przegląd  sieci

Jako urządzenie on-site, router brzegowy ER805 może szybko uzyskać dostęp do Internetu poprzez wykorzystanie 4G/5G, zapewniając stabilną i wydajną sieć firmową. Z łatwością może stworzyć wydajną sieć lokalną. Urządzenia takie jak POS, inteligentne terminale samoobsługowe, kamery i telefony komórkowe pracowników/klientów w sklepach można łatwo i wygodnie podłączyć do sieci LAN przez Ethernet lub Wi-Fi. Zapewnia proste, wygodne i wydajne usługi sieciowe o doskonałych możliwościach sieciowych.

Połączenie brzegowego routera ER805 i usługi InCloud Manager pozwala osiągnąć „bezdotykowe” wdrożenie, ograniczając proces do trzech kroków:

  1. Edge ER805 na miejscu wymaga tylko prostego włączenia i kilku kliknięć.
  2. Automatyczna rejestracja ER805 w chmurze
  3. Pełna konfiguracja za pośrednictwem InCloud Manager.

W razie awarii, InCloud Manager może monitorować sieć sklepów w czasie rzeczywistym, wykrywając anomalie i informując dział wsparcia technicznego – za pośrednictwem wiadomości SMS lub e-mail. Usługa zapewnia również szeroką gamę narzędzi diagnostycznych oraz naprawczych.

Korzyści z inteligentnego rozwiązania

Alarm i diagnostyka
Kompleksowy monitoring sieci i szybkie rozwiązywanie problemów z awariami sieci, zapewnienie stabilności środowiska sieciowego, ograniczenie strat spowodowanych awariami.

Prosta i wygodna konfiguracja
Konfiguracja jest prosta, a interfejs intuicyjny, co zmniejsza trudność obsługi dla personelu IT; sieć biznesową można konfigurować partiami zdalnie, dzięki czemu konfiguracja sieci jest łatwiejsza i bardziej wydajna

Szybkie wdrożenie
Zintegrowana konstrukcja sprawia, że ​​wdrożenie jest łatwiejsze i wygodniejsze, a złożone wdrożenie można wykonać w zaledwie kilku krokach, co skutecznie poprawia wydajność wdrażania.