Zaznacz stronę
Formularz kontaktowy
Jeśli interesuje Cię nasza oferta, skorzystaj z formularza i zadaj pytanie naszemu specjaliście.

Procedura reklamacji

W przypadku wystąpienia wady towaru, należny złożyć reklamację korzystając z poniższej procedury:

  1. Zweryfikuj gdzie można zgłosić reklamację danego produktu, informację tą można znaleźć w dokumencie Tabela okresów gwarancji i rękojmi (w Stovaris czy w autoryzowanym serwisie producenta). Gdy w tabeli wskazany jest Stovaris jako punkt serwisowy, proszę przejść do punktu 2.
  2. Wypełnij zgłoszenie korzystając z formularza dostępnego w powyższym menu.
  3. Po zweryfikowaniu zgłoszenia zostanie wysłany mailem jego numer, produktu odsyłane do serwisu Stovaris należy odpowiednio zabezpieczyć najlepiej korzystając z oryginalnych opakowań producenta.

Uwagi:

  1. Zgłoszenie jest ważne dwa tygodnie po jego pozytywnej weryfikacji! Jeżeli zgłoszone urządzenie nie zostanie dostarczone w tym terminie do placówki serwisu to jego odesłanie będzie wymagało ponownego zgłoszenia reklamacji.
  2. Dostarczane do serwisu Stovaris urządzenia powinny być należycie zabezpieczone przed uszkodzeniem w trakcie transportu, najlepiej w oryginalnym opakowaniu.
  3. Prowadzimy serwis produktów, które nie są objęte naszą gwarancją lub rękojmią. W celu wykonania ich naprawy należy wypełnić zgłoszenie reklamacji.