Procedura reklamacji
W przypadku wystąpienia wady towaru, należny złożyć reklamację korzystając z poniższej procedury:
- Zweryfikuj gdzie można zgłosić reklamację danego produktu, informację tą można znaleźć w dokumencie Tabela okresów gwarancji i rękojmi (w Stovaris czy w autoryzowanym serwisie producenta). Gdy w tabeli wskazany jest Stovaris jako punkt serwisowy, proszę przejść do punktu 2.
- Wypełnij zgłoszenie korzystając z formularza dostępnego w powyższym menu.
- Po zweryfikowaniu zgłoszenia zostanie wysłany mailem jego numer, produktu odsyłane do serwisu Stovaris należy odpowiednio zabezpieczyć najlepiej korzystając z oryginalnych opakowań producenta.
Uwagi:
- Zgłoszenie jest ważne dwa tygodnie po jego pozytywnej weryfikacji! Jeżeli zgłoszone urządzenie nie zostanie dostarczone w tym terminie do placówki serwisu to jego odesłanie będzie wymagało ponownego zgłoszenia reklamacji.
- Dostarczane do serwisu Stovaris urządzenia powinny być należycie zabezpieczone przed uszkodzeniem w trakcie transportu, najlepiej w oryginalnym opakowaniu.
- Prowadzimy serwis produktów, które nie są objęte naszą gwarancją lub rękojmią. W celu wykonania ich naprawy należy wypełnić zgłoszenie reklamacji.