Zgłoszenie naprawy RMA
W przypadku wystąpienia wady towaru, należny złożyć reklamację korzystając z poniższej procedury:
- Zweryfikuj gdzie można zgłosić reklamację danego produktu, informację tą można znaleźć w dokumencie Tabela okresów gwarancji i rękojmi (w Stovaris czy w autoryzowanym serwisie producenta). Gdy w tabeli wskazany jest Stovaris jako punkt serwisowy, proszę przejść do punktu 2.
- Wypełnij zgłoszenie korzystając z formularza dostępnego w powyższym menu.
- Po zweryfikowaniu zgłoszenia zostanie wysłany mailem jego numer, produktu odsyłane do serwisu Stovaris należy odpowiednio zabezpieczyć najlepiej korzystając z oryginalnych opakowań producenta.
Uwagi:
1. Zgłoszenie jest ważne dwa tygodnie po jego pozytywnej weryfikacji! Jeżeli zgłoszone urządzenie nie zostanie dostarczone w tym terminie do placówki serwisu to jego odesłanie będzie wymagało ponownego zgłoszenia reklamacji.
2. Urządzenie proszę należycie zabezpieczyć na czas transportu. Do tego celu najlepiej użyć oryginalnego opakowania wraz z wypełniaczami. Urządzenie powinno być zabezpieczone w taki sposób, aby samoczynnie się nie przemieszczało i było odseparowane miękkimi wypełniaczami od ścian opakowania. W przypadku cięższych urządzeń zalecamy umieścić opakowanie na palecie transportowej i przypiąć je zabezpieczającymi taśmami.
Adres wysyłki:
Stovaris Sp. z o.o. – Serwis
ul. Staniewicka 18 lok. 19
03-310 Warszawa
telefon: +48 222 484 001
Na opakowaniu proszę zaznaczyć numer RMA. Bez tego numeru przesyłki do Serwisu nie są przyjmowane.
3. Prowadzimy serwis produktów, które nie są objęte naszą gwarancją lub rękojmią. W celu wykonania ich naprawy należy wypełnić zgłoszenie reklamacji.
Osoby kontaktowe:
Sylwester Pytkowski
Pre-Sales Engineer
tel. +48 507 015 459
s.pytkowski@stovaris.pl
Łukasz Słupski
Pre-Sales Engineer
tel. +48 723 941 484
l.slupski@stovaris.pl