Zaznacz stronę
Formularz kontaktowy
Jeśli interesuje Cię nasza oferta, skorzystaj z formularza i zadaj pytanie naszemu specjaliście.

Zarządzanie usługami informatycznymi (ITSM)

Systemy Zarządzania Usługami Informatycznymi (ITSM – IT Service Management) pozwalają na specyficzne podejście do zarządzania informatyką w przedsiębiorstwie zorientowane na procesy. Zespoły zajmujące się systemami ITSM powinny otrzymywać właściwe informacje z innych narzędzi, aby szybko orientować się w sytuacji i rozwiązywać problemy. Systemy ITSM udostępniają opcje integracji i rozwoju umożliwiające uzyskanie wymaganych informacji oraz łączenie się z innymi narzędziami. Szybko tworzą nowe interfejsy użytkownika, panele kontrolne, reguły biznesowe i inne obiekty, aby w prosty sposób modyfikować standardowe narzędzia i dodawać nowe funkcje. Pozwalają również na przekształcenie działów informatycznych w grupy usługowe, oferujące elastyczne, niezawodne i wysokiej jakości usługi informatyczne. Jednocześnie pozwalając na osiągnięcie maksymalnych korzyści z inwestycji w działy IT. Podsumowując systemy ITSM ułatwiają planowanie, tworzenie, świadczenie oraz ciągłe podnoszenie jakości usług informatycznych.

System ITSM Ivanti Neurons

Nasza oferta w zakresie tych rozwiązań opiera się na systemie ITSM firmy Ivanti Neurons, a główne moduły to:

Logo Ivanti otoczone usługami Automation, Identity Director, ITSM Intergration, Service Management, Service Desk, Help Desk, Service Manager

Oprogramowanie Ivanti Neurons for ITSM to najbardziej przystępny cenowo, elastyczny i kompletny system ITSM zoptymalizowany do działania w chmurze, który jest dostępny na rynku. Pozwala na automatyzację i przepływy działań, eliminując przy tym kosztowne procesy ręczne. Rozwiązanie Ivanti Neurons for ITSM to system ITSM zaprojektowany pod kątem łatwości skalowania i dostosowywania do potrzeb biznesowych. Jest doskonałym wyborem niezależnie od tego, czy potrzebujesz rozwiązania do obsługi helpdesku – serwis desku, czy do realizacji bardziej zaawansowanych i zgodnych z zaleceniami ITIL procesów zarządzania usługami. Przedstawiony system ITSM jest zoptymalizowany pod kątem pracy w chmurze. Jest najbardziej elastycznym i kompletnym w dziedzinie systemów zarządzania usługami informatycznymi, które są dostępne na rynku. Posiada zautomatyzowane przepływy pracy, które pozwalają wyeliminować kosztowne procesy ręczne, co prowadzi do usprawnienia działalności biznesowej, poprawy jej zgodności z przepisami i zwiększenia poziomu bezpieczeństwa.

Ta grupa produktów opiera się na rozwiązaniach firmy:

Ivanti

Osoby kontaktowe:

Jakub Bala

Product Manager
tel. +48 609 807 177
j.bala@stovaris.pl

Julian Machowski

Partner Account Manager
tel. +48 693 330 815
j.machowski@stovaris.pl