
Webinar będzie poświęcony nowemu rozwiązaniu Vertiv Avocent ADX. Zaprezentowana zostanie platforma zarządzania (Management Platform), najlepszy dostępny na rynku KVM over IP (Rack Manager) oraz adaptery podłączania do urządzeń IT (IPUHD oraz IPIQ). Umożliwiają one zespołom IT zdalne i bezpieczne zarzadzanie infrastrukturą IT przy jednoczesnym korzystaniu ze zautomatyzowanych procesów wdrażania i konfiguracji. Przedstawione zostaną także plany rozwojowe na koniec bieżącego i początek przyszłego roku. W trakcie webinaru odbędzie się sesja demo, pokazująca, jak cały ekosystem działa w praktyce.
Zapotrzebowanie na zasoby Data Center – w tym na brzegowe przetwarzanie danych – ciągle rośnie. Minęły już czasy scentralizowanych aplikacji stacjonarnych, zamiast tego organizacje wykorzystują przetwarzanie w chmurze i przetwarzanie brzegowe do wspierania cyfrowych aplikacji biznesowych, optymalizacji przetwarzania obciążeń wymagających dużej ilości danych i tworzenia analiz w czasie rzeczywistym.
Przetwarzanie brzegowe zapewnia użytkownikom zdalnym lepszą obsługę̨, redukując opóźnienia w aplikacjach biznesowych i wideokonferencjach. Redukuje również̇ ograniczenia przepustowości, ułatwia automatyzację i przechowuje dane lokalnie, przez co zwiększa bezpieczeństwo i zgodność z przepisami. Organizacje w różnych branżach, takie jak edukacja, usługi finansowe, opieka zdrowotna, handel detaliczny, produkcja i inne, wykorzystują przetwarzanie brzegowe, aby zapewnić wyjątkowe usługi w miejscu zapotrzebowania.
Niektóre firmy prowadzą laboratoria inżynieryjne, w których zdalnie testują sprzęt IT. Platforma zarządzania Vertiv™ Avocent® ADX pomaga zespołom przeprowadzać zdalne testy na dużą skalę, bezpiecznie zarządzać i sterować urządzeniami przy zapewnieniu zautomatyzowanych procesów i współdzielenia sesji.
Platforma zarządzająca Vertiv™ Avocent® ADX pomaga bezpiecznie zarządzać całą infrastrukturą, od przedsiębiorstwa po brzeg sieci.
Kogo zainteresuje to wydarzenie:
- Inżynierów IT zobligowanych do zapewnienia najwyższych standardów bezpieczeństwa sieci informatycznych.
- Menedżerów infrastruktury technicznej, którzy na co dzień zajmują się sprawami utrzymania serwerowni.
- Administratorów sieci, którzy zarządzają i zabezpieczają firmowe urządzenia IT.
- Techników obsługujących serwerownie i centra danych każdej wielkości.
- Specjalistów IT, którzy chcą poznać najnowsze osiągnięcia dotyczące rozwiązań dedykowanych obliczeniom brzegowym – EDGE.
- Resellerów, którzy chcą lepiej zrozumieć, jaką rolę odgrywa zdalne zarządzanie dzięki KVM w centrach danych klientów (DC i EDGE).
- Resellerów, partnerów i integratorów realizujących projekty z zakresu infrastruktury IT dla serwerowni i centrów przetwarzania danych.
Formularz rejestracyjny:
** Zaznaczając pole „Zgoda na przetwarzanie danych” wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Stovaris Sp. z o.o. (Staniewicka 12, 03-310 Warszawa) oraz Vertiv (Krakowiaków 44, 02-255 Warszawa), swoich danych osobowych, wyszczególnionych w powyższym formularzu zgłoszeniowym na webinarium organizowane przez ww. podmioty gospodarcze w dniu 18 listopada 2021 roku, w celu i zakresie niezbędnym do przygotowania i organizacji seminarium internetowego (online) oraz komunikacji marketingowej, badań rynkowych, a także komunikacji handlowej prowadzonej przez Stovaris i Vertiv. Dysponujesz prawem wglądu do swoich danych, poprawiania lub ich usunięcia. Udostępniasz je dobrowolnie.
Do rozpoczęcia wydarzenia pozostało:
Dzień(s)
:
Godzina(y)
:
Minut(y)
:
Sekund(y)
Informacje o konferencji:
Data:
|
Język prezentacji:
|
Weź udział i poznaj odpowiedzi na pytania:
- Jak mogę uzyskać dostęp do zdalnego serwera, na którym występuje problem z systemem operacyjnym lub połączeniem sieciowym?
- Jeśli serwer odłączy się od sieci, jak mogę szybko określić przyczynę i przywrócić łączność?
- Jak mogę uzyskać dostęp do zdalnego serwera, aby zrestartować usługę lub zatrzymać niekontrolowany proces, jeśli moje zdalne narzędzia programowe nie mogą nawiązać połączenia?
- Jak mogę używać czytników kart inteligentnych do uwierzytelniania komputera, jeśli używam zdalnego sprzętu, takiego jak cyfrowe przełączniki KVM?
- Podczas pracy ze zdalnym systemem operacyjnym serwera lub problemami z aplikacjami, jak mogę przesłać dane lub załadować nową aplikację, jeśli połączenie sieciowe na tym urządzeniu jest wyłączone lub niedostępne?
- Jak mogę uzyskać dostęp do portu konfiguracyjnego routera sieciowego lub przełącznika, który jest w trybie offline, bez konieczności zabierania laptopa i kabla szeregowego do centrum danych?
Konkurs:
Podczas wydarzenia zostanie przeprowadzony konkurs dla uczestników. Do wygrania praktyczny UPS Vertiv itON do domu i biura.

Jak wziąć udział w konkursie?
Wystarczy aktywnie uczestniczyć w webinarze 😊 Podczas prezentacji zostaną wyświetlone trzy pytania zamknięte (jednokrotnego wyboru). Odpowiedz na wszystkie pytania. Po zakończonym wydarzeniu trzy osoby, które jako pierwsze prawidłowo odpowiedziały na wszystkie zdobędą nagrody.
Informacje o prelegentach:

Krzysztof Krawczyk
IT Solutions Sales Manager na region Europy Wschodniej, Vertiv
Absolwent Politechniki Warszawskiej i pierwszego rocznika Inżynierii Komputerowej. Wieloletni redaktor naczelny miesięcznika Linux+. Pracownik działu bezpieczeństwa w firmie Orange. Przez 11 lat ekspert firmy Alstor SDS w dziedzinie systemów zdalnego dostępu do infrastruktury IT oraz oprogramowania zarządzającego infrastrukturą Data Center (DCIM). Obecnie w Vertiv odpowiada za rozwój sprzedaży marki Avocent w regionie Europy Wschodniej i doradztwo w zakresie zdalnego dostępu i zarządzania infrastrukturą IT.

Przemysław Prochera
Business Development Manager, Stovaris
Przemek posiada wieloletnie doświadczenie w branży IT, związane z zaawansowanymi technologiami. W Stovaris doceniany jest za silne zaangażowanie w proces sprzedaży rozwiązań z wartością dodaną. Odpowiada za rozwiązania związane z infrastrukturą IT oraz Data Center, m.in. marki Vertiv (Avocent). Główne obszary zainteresowania: strategiczne, długoterminowe planowanie biznesu, zarzadzanie zmianami, analizy rynkowe, budowanie zespołów, tworzenie aktywności marketingowych dla kanału partnerskiego.
Zapytaj naszych specjalistów o rozwiązania,
które będą prezentowane podczas konferencji:
Jeśli masz pytania związane z organizacją
wydarzenia prosimy o kontakt z:
Przemysław Prochera
Business Development Manager
p.prochera@stovaris.pl
tel.: +48 668 157 173
Błażej Kowalkiewicz
Marketing Director
b.kowalkiewicz@stovaris.pl
tel.: +48 609 601 910
