
Zwiększanie wydajności i pojemności serwerów nie są jedynymi elementami napędzającymi rozwój technologii stosowanych w centrach danych. Na znaczeniu nabierają kwestie związane z kosztami utrzymania całej infrastruktury IT i serwerowni. Kluczowe podczas projektowania, budowania i eksploatacji Data Center stają się aspekty związanie z kompleksową dystrybucją energii, zabezpieczeniem urządzeń krytycznych przed zanikiem czy skokami napięcia oraz ekonomicznym chłodzeniem wszystkich wykorzystywanych urządzeń IT (aktywnych i pasywnych).
Ponadto inżynierowie i specjaliści IT, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami związanymi z Data Center, coraz częściej stoją przed wyzwaniem związanym z zarządzaniem i monitoringiem wszystkich elementów wchodzących w jego skład. Brak odpowiednich narzędzi i rozwiązań niewątpliwie będzie miał negatywny wpływ na zapewnienie ciągłości pracy serwerowni. Tym bardziej, że obecnie w Polsce obserwujemy ogromny wzrost popytu na usługi i rozwiązania Data Center.
Dołącz do hybrydowej konferencji pt. „Data Center – co w szafie piszczy?” i dowiedz się wszystkiego o zasilaniu, chłodzeniu, zarządzaniu i monitoringu centrum danych.
START: 29.03.2022 (wtorek), godz. 10:00.
Informacje o konferencji:
Data:
|
Język prezentacji:
|
Kogo zainteresuje to wydarzenie:
- Menedżerów infrastruktury technicznej, którzy na co dzień zajmują się sprawami związanymi z utrzymaniem, zarządzaniem i monitoringiem serwerowni.
- Techników obsługujących serwerownie i centra danych każdej wielkości, odpowiedzialnych za systemy zasilania i dystrybucji energii.
- Administratorów i specjalistów IT, którzy chcą poznać najnowsze osiągnięcia dotyczące ekonomicznego i skutecznego chłodzenia serwerowni.
- Resellerów, partnerów i integratorów realizujących projekty z zakresu infrastruktury IT dla serwerowni i centrów przetwarzania danych.
Formularz rejestracyjny:
Z uwagi na hybrydowy typ wydarzenia możesz wziąć w nim udział stacjonarnie lub online. Pamiętaj, by zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu zgłoszeniowym.
W trybie stacjonarnym posiadamy ograniczoną ilość miejsc. Poinformujemy Cię z odpowiednim wyprzedzeniem o możliwości uczestniczenia stacjonarnie w konferencji, która odbędzie się w warszawskim biurze Vertiv przy ul. Krakowiaków 44.
* Pola obowiązkowe
** Zaznaczając pole „Zgoda na przetwarzanie danych” wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Stovaris Sp. z o.o. (Staniewicka 12, 03-310 Warszawa) oraz Vertiv (Krakowiaków 44, 02-255 Warszawa), swoich danych osobowych, wyszczególnionych w powyższym formularzu zgłoszeniowym na konferencję organizowaną przez ww. podmioty gospodarcze w dniu 22 marca 2022 roku, w celu i zakresie niezbędnym do przygotowania i organizacji wydarzenia (online i offline) oraz komunikacji marketingowej, badań rynkowych, a także komunikacji handlowej prowadzonej przez Stovaris i Vertiv. Dysponujesz prawem wglądu do swoich danych, poprawiania lub ich usunięcia. Udostępniasz je dobrowolnie.
Do rozpoczęcia wydarzenia pozostało:
Dzień(s)
:
Godzina(y)
:
Minut(y)
:
Sekund(y)
AGENDA
10:00 – 10:10 | START: Witamy na pokładzie |
10:10 – 10:50 | Jak dobrać system zasilania w serwerowni, aby nic nie „piszczało”. Topologie zasilaczy, kluczowe parametry, jak dopasować właściwy system zasilania do potrzeb odbiorów. Tomasz Wojda |
10:50 – 11:30 | Klimatyzacja precyzyjna czy klimatyzacja komfortu, co wybrać do chłodzenia serwerowni? Andrzej Wróbel |
11:30 – 11:45 | Coffee Break w Szafie Rack |
11:45 – 12:30 | 5 sposobów uniknięcia przestoju w organizacji Twojego Klienta za pomocą rozwiązań zarządzania i monitorowania IT od Vertiv Krzysztof Krawczyk |
KONKURS
Podczas wydarzenia zostanie przeprowadzony konkurs dla wszystkich uczestników (online i offline). Do wygrania trzy praktyczne zasilacze awaryjne UPS Vertiv itON do domu i biura.
Jak wziąć udział w konkursie?
Wystarczy aktywnie uczestniczyć w konferencji 😊 Po zakończeniu każdego panelu zostanie wyświetlone jedno pytanie zamknięte (jednokrotnego wyboru). Odpowiedz na wszystkie pytania. Po zakończonym wydarzeniu trzy osoby, które jako pierwsze prawidłowo odpowiedziały na wszystkie pytania zdobędą nagrody.
Informacje o prelegentach:

Krzysztof Krawczyk
Channel Sales Manager Central Eastern Europe, Vertiv
Absolwent Politechniki Warszawskiej i pierwszego rocznika Inżynierii Komputerowej. Wieloletni redaktor naczelny miesięcznika Linux+. Pracownik działu bezpieczeństwa w firmie Orange. Przez 11 lat ekspert u jednego z największych dystrybutorów IT w Polsce, w dziedzinie systemów zdalnego dostępu do infrastruktury IT oraz oprogramowania zarządzającego infrastrukturą Data Center (DCIM). Obecnie w Vertiv odpowiada za rozwój sprzedaży marki Avocent w regionie Europy Wschodniej i doradztwo w zakresie zdalnego dostępu i zarządzania infrastrukturą IT. Posiada obszerną techniczną wiedzę ekspercką.

Andrzej Wróbel
Channel Sales Manager Poland & Baltics, Vertiv
Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego. Od 1997 roku jego doświadczenie zawodowe jest ściśle związane z branżą IT i Telco. Z firmą Vertiv (wcześniej Emerson) związany jest od 8 lat. Od początku aktywności zawodowej doskonalił w praktyce swoje zdolności związane z rynkiem IT. Współpracował ze znanymi na polskim rynku dystrybutorami i producentami rozwiązań informatycznych. Specjalizuje się w budowaniu i utrzymywaniu długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi, dystrybutorami i użytkownikami końcowymi. Dzięki dużej technicznej wiedzy eksperckiej jest w stanie dopasować rozwiązanie IT do indywidualnych potrzeb klientów.

Tomasz Wojda
Channel Sales Manager Poland & Baltics, Vertiv
Absolwent wydziału elektrycznego Politechniki Warszawskiej oraz Międzynarodowej Szkoły Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu zawodowemu w obszarze IT (współpracował z globalnymi producentami rozwiązań IT) z łatwością buduje i utrzymuje relacje biznesowe. Wśród partnerów handlowych doceniany jest za obszerną wiedzę, duże doświadczenie i znajomość rynku IT. Obecnie związany jest z firmą Vertiv, w której dba o rozwój kanału sprzedażowego w Polsce i Krajach bałtyckich.
Zapytaj naszego specjalistę o rozwiązania,
które będą prezentowane podczas konferencji:
Jeśli masz pytania związane z organizacją
wydarzenia prosimy o kontakt z:
Przemysław Prochera
Business Development Manager
p.prochera@stovaris.pl
tel.: +48 668 157 173
Błażej Kowalkiewicz
Marketing Director
b.kowalkiewicz@stovaris.pl
tel.: +48 609 601 910
