Ivanti trzeci rok z rzędu zyskało tytuł Lidera w rankingu „Gartner Magic Quadrant”. W raporcie Magicznego Kwadratu Gartnera „IT Service Management Platforms” firma Ivanti wyprzedziła konkurencję w kategorii Platform ITSM – administrowania usługami informatycznymi.
Rozwiązanie Ivanti Neurons for IT Service Management (ITSM) pozwala zmniejszyć liczbę zgłoszeń do działu pomocy technicznej, skrócić średni czas oczekiwania na rozwiązanie problemu oraz zapewnić optymalne, spersonalizowane doświadczenia użytkowników końcowych.
Ivanti modernizuje zarządzanie usługami dzięki innowacyjnym funkcjom, które zwiększają integrację między IT a biznesem. Ivanti Service Manager to kompleksowe, elastyczne i niedrogie rozwiązanie ITSM, zoptymalizowane pod kątem chmury. Upłynnia ono pracę, automatyzując procesy, które do tej pory trzeba było wykonywać ręcznie (często wiązało się to z dodatkowymi kosztami). Wykorzystanie tego narzędzia sprawia, że działania w cyfrowym świecie stają się bardziej wydajne, bezpieczne i ustandaryzowane.