Inteligentny hotel z Opengear

Przemysł hotelarski przechodzi poważną transformację cyfrową, która umożliwia tworzenie innowacyjnych rozwiązań IoT. To właśnie one usprawniają jakość obsługi klienta i przenoszą firmę hotelarską na nowy, wyższy poziom. Hotele, by korzystać z nowych technologii w swoich złożonych i często rozproszonych sieciach, muszą zapewnić łączność z solidnym, elastycznym i niezależnym systemem zarządzania.
- SAMOOBSŁUGOWE ZAMELDOWANIA
Goście mogą korzystać z bezpiecznych, kiosków lub aplikacji mobilnych, aby usprawnić proces zameldowania, uniknąć długich kolejek, zmniejszyć błędy ludzkie i dostosować pobyt do własnych potrzeb. - ELEKTRONICZNE KARTY – KLUCZE
Hotele mogą wysyłać gościom elektroniczne karty klucze, które ograniczają ilość kontaktów z obsługą obiektu, podwyższają bezpieczeństwo i gwarantują niezapomniane wrażenia z pobytu. Ponadto umożliwiają zapisanie preferencji dotyczących przyszłych pobytów. - FUNKCJE INTELIGENTNYCH POMIESZCZEŃ
Goście mogą sterować inteligentnym oświetleniem i systemami HVAC, termostatami, telewizorami i innymi urządzeniami, a także śledzić aktywność w pokoju za pomocą telefonu. - OBSŁUGA KLIENTA STEROWANA GŁOSEM
Hotele mogą zapewnić doskonałą obsługę klienta dzięki sterowanym głosem pokojom, w których goście mogą zamówić wybrane usługi, zabukować wycieczkę, dokonać rezerwacji w lokalnej restauracji i korzystać z wielu innych atrakcji czy udogodnień. Taka funkcjonalność eliminuje bariery językowe, umożliwiając gościom obsługę w ich ojczystym języku.
Nowe technologie, które stale się pojawiają, obciążają sieć i zwiększają prawdopodobieństwo awarii. Rozwiązania Opengear zapewniają stały dostęp, co jest koniecznością w przypadku ograniczonej liczby pracowników IT i starzejącej się infrastruktury.
Bezpieczny zdalny dostęp do urządzeń, nawet w przypadku awarii sieci.
Awaryjna łączność wymagana do kontynuacji krytycznego procesu podczas awarii
Bezpieczne wdrażanie nowych lokalizacji od dnia pierwszego.